Ei!, que sortim del carrer del Virrei!



Després de tres estius amb una pandèmia pel mig retrobem la sensació de viatjar en bici amb la colla. Encara que només siguin tres dies.

Enguany ens hem proposat anar a prop, des de Vic a Vilafranca. Cal ser prudents i, si tot va bé, l'any vinent ja en farem una de llarga i més lluny. Uns de la colla ens han portat fins al recinte del Sucre, on començarem la ruta, i després se n'han anat cap a casa. A partir d'aquí les nostres cames seran el motor. O això ens pensàvem... però no avancem esdeveniments.

A mi em fa una il·lusió especial començar aquí perquè, d'alguna manera, connectaré els meus orígens vigatans amb els meus sentiments vilafranquins. Per això, amb permís de la colla, després de la foto obligada a la plaça de Vic els obligo a passar pel carrer on vaig néixer, el carrer Virrei Avilés. Sí, un virrei de trista memòria, jo llavors no ho coneixia, i no fa gaire vaig saber que s'havia intentat canviar el nom del carrer pel de Primer d'Octubre però sense èxit (ho vaig explicar al meu blog Rapsòdia).

Aquí em teniu davant de la casa on vaig neíxer fa... seixanta-un anys!!


























En fi, deixem nostàlgies i anem al gra. Però això serà ja al proper post.